ג'ון בולטון בירושלים: "לאיראן לא תהיה נשק גרעיני"

    שלמה ריזל 1 Comment on ג'ון בולטון בירושלים: "לאיראן לא תהיה נשק גרעיני"

    היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים | בפתח הפגישה הזכיר נתניהו את ההסכם הגרוע שחתם אובמה עם איראן "מי שטוען שהאגרסיביות של איראן החלה לאחר ביטול ההסכם – חי בכוכב אחר" | בולטון הכריז נחרצות כי איראן לא תחזיק בגרעין | צפו

    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון בלשכתו בירושלים. בולטון מגיע בימים המתוחים בין ארה"ב לאיראן על רקע הפלת הכטב"מ האמריקני מעל מיצרי הורמוז. בולטון דחף לפעולה קשה כנגד איראן אך נבלם על ידי נשיא ארה"ב כך על פי הפרסומים בתקשורת בארה"ב.

    ‏בפתח הפגישה עם בולטון אמר נתניהו: "הסכם הגרעין הגביר את תוקפנותה של איראן והיא מפעילה קמפיין אגרסיבי של טרור במזה"ת. אלה הטוענים שהאגרסיביות של איראן החלה לאחר ביטול הסכם הגרעין אינם חיים באותו כוכב".

    MIDEAST ISRAEL USA

    בולטון דיבר בפתח הפגישה והזכיר את השאיפה הגרעינית שח איראן: "איראן שואפת להשיג נשק גרעיני. ובונה את כוחות משמרות המהפכה. הסימנים מראים כי איראן לא מחפשת שלום. אף אחד לא העניק לאיראן רשיון ציד, הצבא שלנו מוכן לפעול. הסנקציות נושכות ועוד יתווספו. אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני".

    צפו בבולטון מכריז בנחרצות כי לא יהיה לאיראן נשק גרעיני:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בולטון חייבת לשפר עברית שלו:
      לאיראן לא תהיה נשק!